środa, 5 grudnia 2012

naczynkom mówię STOP !!

Mam cerę naczynkową...aj w końcu to zrozumiałam. Jak tylko poczuję zmianę temperatury, zdenerwuję się, zawstydzę itp moje policzki robią się buraczane. Strasznie mnie to denerwuje, dlatego postanowiłam zacząć z tym walczyć. Nie stać mnie na zabiegi laserowe, więc zainwestowałam w kremiki.
Więc zaczęłam szukać czegoś, przeglądałam blogi i padło na Pharmaceris seria N do cery naczynkowej. Więcej opinii o tej serii było na TAK więc postanowiłam spróbować. Od dzisiaj zaczynam kurację.
W zestawie był krem odżywczy do twarzy, płyn micelarny, intensywny krem redukujący cienie i worki pod oczami.
Za jakiś czas zdam relację jak mi idzie i czy widać jakąś poprawę.
A może Wy polecacie jakieś kremy, maseczki, zabiegi na poprawę wyglądu cery naczynkowej?



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz